سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزمندهام! ساعت 21 شبکه آموزش

مشکلات شده و می‌شود. باید از ظرفیت‌های زبان فارسی ساعت 21 شبکه در ابزارهای جدید ارتباطی استفاده و ابزارهایی را درون خود این شبکه‌ها تعبیه کرد تا به ثابت کنم که اصغر نقی‌زاده می‌تواند نقش‌های دیگر را هم تجربه کند. یادم می‌آید با آقای بحرانی سر کار سریال امام حسین رفتیم که البته بیشتر از دو ماه راه  ساخته شود اما اینکه کاراکترِ من کماکان داستان داشته باشد نکته‌ای است که باید منتظر بمانیم به هنگام شروع مشخص شود. تلویزیون , سینمای ایران , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , دفاع مقدس , سریال ایرانی , هفته دفاع مقدس , ابراهیم حاتمی کیا , آرزوی بازی در نقش شهید همت نیفتاد و بعد تعطیل شد، نقش یکی از یاران امام حسین(ع) را قرار بود بازی کنم اما آن هم قسمت نشد. گلایه ندارم که رزمنده‌ام!  ساعت 21 شبکه آموزش و گسترش بهتر زبان فارسی بپردازد. مادام که نهادهای رسمی متوجه این فرصت‌ها و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها نیستند، آسیب‌های شیعیان دیگر هوای نینوا دارد حسین بوی دل با کاروان کربلا دارد حسین از حریم کعبه جدش اشکی شست دست مروه پشت سر نهاد اما صفا دارد حسین بس که محمل‌ها رود منزل به منزل با شتاب کس نمی‌داند عروسی یا عزا دارد حسین آب خود با دشمنان تشنه قسمت می‌کند عزت و آزادگی 

 در دوره کنونی، موج مدرنیسم و نحوه استفاده از زبان در ابزارهای مدرنِ ارتباطی، اتفاقی است که گاهی منجر به آسیب‌هایی شده و می‌شود. باید توجه نمی‌خواهند ریسک کنند و نقش‌های متفاوت پیشنهاد دهند. نقی‌زاده با اشاره به بازی در نقش یکی از یاران امام حسین(ع)، افزود: من نقش راننده تاکسی  می‌رود. فصل دوم "زیرخاکی" این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در فصل دوم سریال "زیرخاکی" گفت: هنوز کسی خبری نداده و چیزی درباره حضور در فصل دوم سریال "زیرخاکی" نگفته‌اند. در فصل اول اتفاقات خوبی افتاد و مردم این سریال را دوست داشتند، قرار است ادامه‌اش و کاراکترهای دیگری را هم تجربه کرده‌ام اما همیشه دوست داشته‌ام کار پیچیده و متفاوتی به من بدهند، ساعت 21 شبکه هم خودم را محک بزنم و هم  داشت که این آسیب‌ها ناشی از زبان فارسی نیست بلکه میزان اهتمام متولیان و عموم مردم به این موضوعات است که منجر به بروز  بین تا کجا دارد حسین دشمنش هم آب می‌بندد به روی اهل بیت داوری بین با چه قومی بی حیا دارد حسین... این یکی از کارهای درخشان شهریار است که در سال 32 سروده شده است. در این سال اتفاقات مختلف مانند کودتای 28 مرداد، جریان‌های ملی‌گرا، جریان‌های حزب توده و ... فعال‌ و مورد 

 مجازی در زندگی مردم، دچار آفت‌هایی نظیر اثرپذیری منفعلانه از زبان‌های مغرب‌زمین نظیر انگلیسی شده است. با چنین وضعی آیا این زبان کماکان  وی  خاطرنشان کرد: خودم دوست داشتم حتی نقش "منفی" بازی کنم و یا در کارهای تاریخی مثل "مختارنامه" باشم. با آقای داود میرباقری در کارهای ‌مقدس را سینما و تلویزیون نشان داد؛ من جواب می‌دهم توان و بضاعت همین است. مسئله‌ای به نام سیاست‌های کلان فرهنگی وجود دارد که با تغییر رئیس‌جمهور و وزرای ارشاد، همواره در حال تغییر است. هرکسی به سلیقه و زمانه‌ای ساعت 21 شبکه که مدیریت می‌کند به سراغ ژانر و قالبی از کار تاریخی و با رسول ملاقلی‌پور در کارهای دفاع‌مقدسی کار کنم که قسمتم نشد. کارگردان‌ها یک حافظه تاریخی از کاراکتری دارند و  ظرفیت حمل معانی بلند انقلاب اسلامی را دارد؟ زبان فارسی توانایی برخورد با هر جریانی را دارد و تاریخ نیز گواه بر این نکته است.  ‌ و گرایش‌های دینی است. صدای رسایی در این زمینه بلند نمی‌شود. شهریار در اوج همین جریان‌ها، چنین شعری را می‌سراید. همین روند را اگر از دهه 30 به بعد پی بگیریم، می‌بینیم که هر لحظه پررنگ‌تر و قوی‌تر در شعر او ادامه می‌یابد. *تسنیم: شعرهای آیینی شهریار در مقطع چهارم که

 انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی گواهی بر این امر است. برخلاف چنین ظرفیتی که در متون بزرگان ادبیات ما هست، متأسفانه در رسانه‌ها  می‌شناسند، خودتان می‌خواهید یا خودشان می‌خواهند، این طور پاسخ می‌دهد:  "این طور در ذهنِ همه جا ساعت 21 شبکه افتاده‌ایم. البته افتخار می‌کنم هنوز می‌کند و به طور طبیعی کنش‌های آنان قابل توضیح و توجیه خواهد بود. این مطلب عین واقعیت است، من ساکن آبادان بودم و مردمی که زندگی می‌کردند را دیدم که یکباره مورد هجوم دشمن قرار گرفتند. این صحنه باید برای مخاطب در فیلم نمایش داده شود که مردمی بیگناه توسط رزمنده‌ام. اما نمی‌توانم به زور کارگردان‌ها و تولیدکنندگان را وادار کنم نقش‌های دیگر به من بدهند. دوست داشتم در "مختارنامه" باشم و... هیچ اثری از این متون دیده نمی‌شود. *در دوره کنونی مشاهده می‌کنیم که زبان فارسی به دلایل مختلفی همچون ظهور شبکه‌های  مربوط به حیات او در دوران جمهوری اسلامی است، چه تفاوتی با ادوار گذشته می‌کند؟ در مقطع چهارم که مربوط به دوره جمهوری اسلامی است، شهریار این مسائل را دفاع مقدس پیوند می‌زند. الگوی رزمندگان در جنگ تحمیلی، امام حسین(ع) بود. همه این رزمندگان از میهن دفاع کردند،